onsdag 3 augusti

jahopp, då var det onsdag då, känns dock som fredag av nån konstig anledning...
kändes bra att gå upp imorse iaf, om man jämför från igår... inga problem alls att gå upp såpass tidigt som jag gör varje dag, hann tillome fixa litte morgonkaffe, vilket jag inte hunnit med på alla dessa veckor när jag jobbat.
klockan är nu kvart över 5 på morgonen o om en kvart är det dags att sätta sig på cykeln o cykla iväg igen.

Jag har suttit o filosoferat litte de senaste dagarna över min situation över allting, o vad jag än funderar på så kommer jag alltid tillbaka till vänskap.... har tänkt på mina vänner osv o har kommit fram till att även fast de är få så är jag riktigt nöjd över de jag har ändå.
saknar dock Erika väldigt mycket =(.... så jobbigt att hon inte bor här längre.... visst det är "bara" 20 mil bort, och det är ju närmare än till kalmar, men 20 mil är bra mycket när man inte har körkort o kan åka ner över en helg eller så.... o inte har man tillräckligt me pengar heller så man kan ta tåget ner bara sådär heller...
är så glad för hennes skull då det vänt för henne o d börjat gå bra för henne me jobb o grejs :) även fast det inte har nåe med mig att göra så mår jag iaf litte bättre när jag vet att hon har det bra....
det gör väldigt mycket för ens eget mående när man vet att ens vänner har det bra :)

Det är inte bara Erika som jag är glad för, utan även Kicki, tänker inte skriva ut nåe här varför, men hon vet vad jag menar när jag säger att jag är glad för hennes skull :)

det blir inte så möe bloggande nu för tiden, och mycke har väl att göra med att man går upp så tidigt för att kvickna till liv för att dra iväg till jobbet, o även fast det bara är deltid så är man halvdöd när man kommer hem, och behöver oftast sova en stund när man kommer hem, o gör jag inte det så ser jag till att hålla igång resten av dagen, typ dra hem te föräldrarna eller nåe.

de här veckorna som jag jobbat nu har varit litte speciella på morgonen, jag minns inte när jag gått upp innan solen gått upp, om jag ens gjort det nån gång tidigare, men så har det varit varje dag de senaste veckorna, och det känns lite speciellt på nå sett när man sitter här o kvicknar till liv o ser solen sakta vandra uppåt, o är precis uppe när man cyklar iväg till jobbet. för några år sen så hade man väl knappt lagt sig när solen gick upp,, hehe..

längtar något så grymt te helgen! på fredag ska jag hem te föräldrarna o käka kräftor!!!! NAMNAM det är det bästa med augusti tror jag :P hehe anders o jenny skulle komma dit också så det blir riktigt trevligt, o sen på lördag blir det troligen att umgås me kicki också :) kan det bli en bättre helg? :) myyys

nä nu måste jag ta o göra mig iordning här för att strax cykla iväg te jobbet, ser ut att bli en riktigt varm dag idag igen då jag har både balkongdörren öppen o fläkten på för att inte svettas ihjäl.... o klockan e inte ens halv 6 på möra än :S

Kommentarer

Postat av: erika

oh älskade vän jag blir rörd när jag läser detta. jag älskar dig det vet du och du kommer alltid att vara min bästa vän! och vill aldrig mista dig för en bättre vän kan man inte få. glöm aldrig bort att du är värd guld.

Du ska se att du hittar din prins snart<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback