söndag 7 augusti 2011

regn regn o åter regn.... tråkigt väder men ändå mysigt, sitter i myskläder med en kopp kaffe o har d gött... o perkulatorn är fortfarande full så jag kommer nog inte röra mig ur fläcken idag förutom när jag går ut i köket för att hämta mer kaffe... hehe :)

passa på o njuta nu sista lediga dagen, eftersom jag imöra går upp på heltid på jobbet, blir möe att göra..

inatt drömde jag om när jag o erika va te ullared för ett par år sedan( minns inte vilket år..)o va skojjigt vi hade då o allt, saknar verkligen det o det måste vi verkligen göra om!

börjar fundera på om mina allergimediciner slutat verka lr nöe för trots att jag tagit "morgondosen" så sitter jag o nyser o snörvlar för fullt ändå =/... eller så är det väl förkylning på g eller nöe.....
störande till tusen iaf....

Jag vet verkligen vilka utav mina "vänner" som står mig närmast och vilka som är så falska så det bara skriker om det.. men det spelar ingen roll om dom är falska mot mig, för jag vet om det och därför så håller jag mig lite på avstånd eller va man ska säga, jag öppnar mig inte lika möe för dom som jag gjort tidigare osv...
sen betyder det ju inte att alla dom som jag inte öppnar mig lika möe för är falska, nej då, det handlar också om att man tappar kontakten mer o mer....
den jag mest syftar på angående falskhet vet nog om det själv, vet inte ens om denna person läser min blogg...


nä nu blir mer kaffe o slappa i soffan ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback