efter några timmar

ja efter några timmars filosofering efter mitt förra inlägg så har jag kommit fram te en jävla bra grej...

jag ska skita totalt i alla andra o BARA tänka på mig själv...

jag har tänkt på alla andra i hela mitt liv, vilket också har satt sina spår i mig...
så nu när man fick en sån smäll på käften förut idag så fick jag nog...
man stöttar o man finns o allt sånt där för alla möjliga olika människor...

och nu säger jag inte att alla varit svin mot mig eller nå sånt eller anklagat mig för saker...
men eftersom det uppenbarligen inte spelar nån roll va fasen man gör så får man ju ändå skit..
så nu är det slut me allt daltande...

jag har försökt räcka till till alla, men jag kan för fan inte dela på mig.
nu skiter jag i det här... jag tänker hålla mig för mig själv och till min familj!
thats it!

nu säger jag inte att jag säger upp bekantskapen med folk för det gör jag verkligen inte, men jag tänker inte ställa upp på samma sätt längre, jag har ställt upp trots att jag egentligen inte orkat, det är det slut med nu.
hör folk av sig till mig o jag inte svarar, så ja... då vet ni hur det BORDE ha varit de senaste åren...
i själva verket så har jag ingen energi alls längre till mig själv, den lilla jag haft kvar har gått åt till vänner som "behövt" mig....
SLUT med det nu.... jag tänker ta hand om mig själv, o accepterar ni inte det så nähä... synd.... då är ni inga riktiga vänner heller så....

o förresten så lär man inte va riktig vän heller om man går runt o snackar massa skit

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback