jul 2011

julafton är över för detta år, o det har både varit underbart och stressigt...
har sovit hos föräldrarna heeeeela helgen, o gissa om d va gött, dock inte sååå mysigt att bli väckt på julaftonsmorgonen av vovvarna som vägrade låta mig somna om... haha
dom va som små barn som tvingade upp sina föräldrar på julaftons morgonen :P

har i princip just kommit hem till min egna lya igen, och det känns faktiskt skönt att bara va för mig själv ett tag nu... medans de flesta andra festar som bara fan på juldagen, så ska jag bara ta det lugnt i min ensamhet framför tvn i min underbara soffa ^^

jag fick många bra nödvändiga julklappar och även fina :)
bland annat så av jenny o brorsan så fick jag spabehandling! åh helvete så det är behövligt nu! har aldrig varit på något sådant, men när jag läste om den behandling som jag skulle få så a gud.... va säger man..... brorsan o jenny vet verkligen va jag behövde just nu :P perfekt! :) blir att ta det efter att man kommit hem från johan o angelica efter nyår ^^ en perfekt start på det nya året :D


nu blir det att fortsätta gosa ner sig i soffan o bara relaxa o bry mig om mig själv :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback