24 juli 2011

åh så glad jag är att jag slipper din falskhet, det tog lång tid innan jag insåg hur falsk o jävlig du egentligen är! och nu när jag faktiskt insett det så är det så himla underbart att slippa dig!
har stått ut med så jävla mycke skit från din sida, så skönt att jag inte behöver göra det nu.
tänk att det ska behöva gå så himla långt innan man inser vilken sits man är i egentligen...

just nu lever jag som på moln, och INGEN kan förstöra det för mig, speciellt inte du.

och nej jag tänker inte skriva ut något namn här på bloggen då jag inte vill gå direkt på personangrepp, den personen som det handlar om borde veta att det är den jag menar, om inte, så visar det bara ännu mer hur jävla trög o falsk du är.

-------

underbara söndag! nu blire att fixa klart här, sova o sen dra iväg te jobbet imöra bitti^^

Kommentarer

Postat av: erika

Du är värd mycket bättre än folk som håller på sådär gumman! du är en helt underbar vän och den bästa man kan ha!du är en ängel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback