Kalmar

jahopp, då var det fredag igen....
i onsdags så satte jag mig på tåget o åkte ner mot kalmar :)
som vanligt så blev det assa förseningar o crap så jag missade tåget i alvesta.jag skulle ha vare framme i kalmar 14:53 men kom inte från alvesta förrän 14:55...suck....

goaste ello kom o mötte mig vid stationen iaf typ ve halv 5 eller va nu klockan va...
vi drog direkt iväg te cafe dream o fikade, irriterad o allt som jag va så va jag tvungen att få i mig mitt kaffe direkt innan jag lappa på nån... haha :P
sen åkte vi hem till henne o käkade pizza :)...
under gårdagen så åkte vi iväg till hansa city o glodde runt lite med stina.... en våg av glädje spred sig genom min kropp när jag såg stina kliva in på ikea.... ville bara rusa fram till henne o krama krama krama!!!!...
annars tror jag inte att vi gjorde speciellt möe igår faktiskt.....

just i detta nu så sitter jag på högskolan i kalmar o väntar på att ello ska sluta skolan kl 12... ho va så gullig att jag fick låna hennes mini pc så jag har nåe att göra under tiden:) hur gulligt är inte det då? :)
sen blir det väl antagligen ner te stan o träffa en kompis till henne som tydligen ville träffa mig :)
vi hade tänkte att vi skulle lägga oss o vila en stund sen i eftermiddag innan vi ska böra festa.... men det slog mig just att vi inte kommer hinna det :S... med andra ord så kommer jag va ganska så död ikväll o vääääääldigt lättpåverkad.... hahaha.. men det är iofs bra.... billig fylla :P hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback