.....

Jag trodde inte att man kunde hata sig själv så jävla mycke som jag hatar mig själv just nu....att jag aldrig lär mig, att jag alltid ska va så jävla dum i hövve...enda sättet att inte såra mig själv eller någon annan är väl att sova bort hela jävla livet, inte sitta vid datorn, inte prata i telefon, inte skicka sms, inte va utanför rummet eller nånting, bara ligga i sängen under täcket o gömma mig i princip...då får man inga nyheter, inga dåliga besked, inga avslag, inge bråk...ingenting....ända sättet fan....sitter här o funderar på hur man kan få livet att gå lättare, men det går ju fan inte när man bara har massa negativt skit runt omkring sig hela tiden o ALDRIG får nå bra besked eller nån bra nyhet....så jävla fucked up!.....de flesta som mår dåligt säger att dom vill dö o dom håller sig bara vid liv för blablabla massa sånt skit.... men en sak kan jag lova o det är att om jag INTE hade Erika, min bror Anders eller mina föräldrar..... då hade jag fan vare borta för längesen, visst, jag o mina föräldrar har bråkat som fan o dom har slängt ut mig en gång i tiden o allt men det har vi ordnat upp nu o nu hjälper dom mig me d här me socialen o allt....o Anders... du är min älskade bror! om du bara visste hur mycke du betyder för mig! jag säger det fan inte så ofta som jag borde, jag mår så jävla bra bara genom att du kommer hit en sväng på kaffe eller att jag kommer hem till dig o glor på film typ...du har alltid ställt upp för mig o försöker få mig på andra tankar om d e nåe... så glad att du finns i min närvaro....synd bara att du jobbar så jävla mycke, fast e väl bra på ett sätt.... o du Erika.... fan va glad jag är att jag har dig, utan dig så ja va fan.....du har alltid ställt upp för mig, när som helst dygnet runt....visst du har dina problem du med som du måste få prata om o jag finns för dig också, men om du bara visste va glad jag är att jag har dig, du e fan den enda som visar att du finns...vänskapsmässigt alltså, du är som en i familjen... TACK!

Om allt ändå kunde bli bra....fan jag orkar inte mer....all min energi är borta....det är precis som att jag hänger ner för ett stup o det ända som gör att jag orkar hålla mig kvar är de ovannämna....

MAMMA : (förlåt för det där me armen häromdagen)....visst du är väldigt mammigaktig eller va man ska säga, "tänk inte så negativt" o blablabla men e glad att jag har dig ändå, du har alltid funnits för mig när jag har behövt prata, vad det än gäller...
PAPPA : vi har haft våra rejäla bråk.... det kan ingen neka till.... men fan va glad jag är att du hjälper mig med överklagan och det nu.... TACK!
ANDERS : du är min kära bror, jag finns alltid för dig o du finns alltid för mig, när morfar gick bort......om du bara visste va det betydde mycket för mig när du kom hem till mig då där på morgonen... tidigt som fan så va inte direkt så vaken men så jävla glad att du kom annars skulle jag ha suttit o gråtit hela dagen... du satt där med mig o spelade o pratade om helt andra grejer, jag kommer aldrig någonsin glömma det ska du veta.....tack för att du finns!
ERIKA : Som jag skrev ovan så betyder det så jävla mycke för mig att du finns för mig, du är som en i familjen, du är som en syster, visst man kan tjafsa lite då o då men vem fan gör inte det liksom? o jag skulle inte klara mig utan dig. utan dig, va vore jag då? du är som en del av mitt liv! TACK för att du finns för mig!

Kommentarer

Postat av: Erika

Tack gumman för dom fina orden, du ska veta att det betyder så otroligt mkt att jag gör nytta och att det hjälper dig, kommer aldrig att sluta finnas, finns här dygnet runt, kommer aldrig sluta göra de och tack för att du alltid finns gumman, du e fan de underbaraste jag har, älskar dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback