En jävla lång väntan...

Jahopp....då var det onsdag då... vad har jag gjort hittills i veckan? i måndags va jag me min lilla Erika =) o i går så va jag med Erika, Cissi o hennes gullunge Althea.. hade jätte roligt, va ute o gick o lagade mat o lite sånt där...och idag då? ja idag så skulle jag få reda på hur det skulle bli om jag får lägenhet eller inte... jag satt o väntade på att dom skulle ringa till mig... jag o erika satte igång en film för jag tänkte d att då kan man slökolla lite på den så tiden går lite fortare... men till slut kunde jag inte vänta längre, när klockan var 14:15 så ringde jag till socialen, men då svarade hon inte så då testade jag lite senare på samma nummer, då kom jag helt plötsligt till växeln, HO HADE STÄNGT AV TELEFON!

jag ringde till reception o frågade om hon satt i möte... vilket hon hade gjort hela dagen i princip, så jag sa d att hon skulle ju ringa till mig.... o enligt hon i receptionen så sa hon att har hon lovat det så gör hon det innan hon går hem...... klockan är fan snart 19:30 o jag har fortfarande inte hört någe, dom slutar ju fan mellan 16:30 o 17:00 där borta.... så imorgon så kommer jag ringa som en jävla tog till dom, jag ger dom fram till kl 14 imorrn, har dom inte ringt innan dess så kommer jag ringa ända tills dom svarar fan!

Jag hoppas verkligen att jag får lägenhet, blir fan knäpp snart.....

Tack Erika för att du har ställt upp så jävla mycket på mig!
 så glad att jag har dig ska du veta!

Kommentarer

Postat av: Erika

Klart jag finns så mkt jag kan gumman det vet du, du får altid kommer till mig om du känner att du behöver komma bort. håller tmmarna för vad dom säger imorgon tack för att du altid finns

Postat av: Kusin Johanna

Hej kusin!
Jag hoppas att allt löser sig för dig!
De där myndigheterna är inte alltid så lätt att ha o göra me, så jag hoppas du får tag på dom.

Lycka till!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback