Nykommen

Mjahopp då har man skaffat detta också då =) får manla se va för inlägg som kommer hit.

Hur har min dag varit? mjaa det höll på att ringa i min mobil som fan idag på privat nummer, o brukar vara idioter som ringer så svarade inte, men till slut så tänkte jag d att d kanske e enda sättet för att få det att sluta så jag svarade, det visade sig vara om jobb =) så på fredag så ska jag på jobbntervju =D *överlycklig*

sen blev det till att dra till syrran o fira hennes ena unge som fyllde år.....sen stack jag till brorsan o kollade på film o snacka litte =) va riktigt trevligt måste jag säga, alltid roligt att va hos honom o kolla på film, o som vanligt så kom jag inte där ifrån utan massa filmer =).

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback