Filmdag




Ja den här dagen har i princip bara bestått av att kolla på film, imorse efter att jag o mamma skjutsade johan o angelica till bussen så blev det film.... sen ut med vovvarna o sen två filmer till.
har haft en väldans magvärk hela dagen så ahr inte orkat göra så mycket så har bara blivit att man har legat o tagit det lugnt i princip.
måste ju säga det att det kändes lite knepigt ikväll nu när inte johan o angelica är här.. man hade vant sig vid att äta med dom o spela litte poker o snacka o sådär innan man gick o la sig....så känns lite tomt nu faktiskt...
Dom borde vara hemma nu iaf, så hoppas att bussresan gick bra o att dom inte satt allt för trångt som johan fick göra på vägen hit till karlskoga...
♥♥♥
blir nog att bädda ner sig snart för kvällen o kolla på tv lr nån annan film som man kan somna till... går faktiskt riktigt bra det här med att vända rätt på dygnet... fast i förmiddags va jag grymt trött måste jag ju säga, men då hade jag ju inte sovit många timmar heller o sen gick jag ju upp 5:45....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback