Fredag




Då var det fredag igen då!
vaknade vid 9, men låg o drog mig till 10 typ =) käkade litte frukost o läste tidningen som vanligt...
johan o angelica är på stan o kollar runt litte o jag sitter här o lyssnar på musik, ska alldeles strax börja städa litte, mamma kommer hem vid lunch, hon skulle flexa ut tidigare o så ska jag hjälpa henne att städa litte i huset, johans polare kommer ju hit ikväll så kan ju inte se allt för bedrövligt ut då jue.
jävlar va tiden har gått fort! johan o angelica har redan varit här i en vecka :S o helgen kommer ju gå jätte fort också, idag blir det ju till att dricka litte me dom o hans polare... o d brukar ju gå jätte fort...sen imorrn e d ju kräftfest o tiden går ju fort när man har roligt, o brukar jämt ha jätte skoj då :) sen på söndag, ja...då blir det ju inte mycket gjort eftersom dom ska packa o sådär då, o sen på måndag åker dom ju tillbaka... jösses va tiden har flugit iväg :S
hur som helst, ska börja plocka litte här hemma snart o sen när pappa kommer hem efter 13 så blir det systemet^^

tycker att det va synd att det är sånt skitväder! visst än så länge så har det inte börjat regna men det kommer nog under dagen skulle jag tro om man kollar på himlen.... va ju tänkt att vi skulle sitta ute på gården ikväll jue, men det kan man ju glömma om det regnar o blåser o e kallt :S blir att vi får tränga ihop oss här inne istället!
men det sägs ju att finns det hjärterum så finns det stjärterum...hehe



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback