Har fått nog!




Nu jävlar har jag fått nog! jag orkar inte höra mer skitsnack om min vikt!
SLUTA! det är fan inge roligt längre!
jag mår redan dåligt psykiskt o det vet ni! varför i helvete hackar ni på mig för när ni vet att jag mår dåligt av min vikt?
jag orkar inte höra mer kommentarer om att jag är tjock o blablabla!
att ni inte fattar att jag blir bara mer o mer sårad när ni håller på sådär....
igår när ni höll på så gick ja gju ner till mitt rum o grät som en gris för fan efteråt, inte så himla roligt!
o va ju ingen ide att jag följde med till örebro idag för då skulle jag väl få höra mer skitsnack!
räckte me att få höra på boda borg att jag va tjock o att det va mitt fel att det blev rött i banan för att min mage va så stor så den gick emot sensorn.... hur jävla roligt är det att höra då?!
fy fan... va nära på att börja tjuta igen men höll igen bara för att vi va där.....
Jag klarar inte mer sånt här! jag mår redan så himla dåligt o det vet ni ju...njuter ni av att se mig må dåligt eller vad är det ni håller på med?

Jag ska fan sluta äta totalt så kanske ni slutar att hacka på min vikt, jag ska fan banta! jag ska bli ett jävla benrangel så kanske ni blir nöjda o slutar hålla på!



Kommentarer

Postat av: Erika

gumman, inge kul att läsa att dom håller på sådär:( som du skrev att du mår ju redan dåligt och dom vet ju hur du känner när det gäller din vikt.Men du ska veta att jag tycker du är jätte fin hur du än ser ut!du är fin anna!

Postat av: Johanna

Å jag håller me!

Jag skulle t ex kunna döda för ditt hår.

Jag är inte så jäkla bra att ha med på Boda Borg heller, för jag är smidig som ett kylskåp, så ta med mig nästa gång så kan vi roa oss och garva åt situationen :P

Postat av: Johanna

Men jag kanske kommer hem snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback