Jobbgarantin för ungdomar




Från och med idag så är jag inskriven på jobbgarantin för ungdomar igen....bara att hoppas på att det inte är lika jävligt som det var sist för då pallar jag inte det. fast iofs så har dom ändrat ganska mycket sen dess vad jag fatta det som.. men det märks väl, ska skriva lite ansökningshandlingar o nytt cv o grejer sen, men mamma o pappa får nog hjälpa mig med det, jag måste verkligen lära mig att skriva bättre än va jag har gjort, så dom lovade att hjälpa mig med det idag :) ska ju ha med det imorrn till arbetsförmedlingen....
men får bli ikväll som jag grejar med det eftersom mamma o pappa jobbar o sen ska pappa klippa sig tror jag att det va, så jag ska snart börja med maten så den är klar när dom kommer hem så det bara e att dom äter så har jag mer tid för hjälp av dom sen ikväll :) man får ju va lite smart :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback