Johan & Angelica




Ja detta blogginlägg kommer handla om Johan o Angelica!
Dom va två o blev en den 19:e juli, då dom gifte sig.... jag har inte velat lägga in bröllopsbilder me tanke på att jag ville prata me dom först för att se om det var okej, o det va d =) så här kommer det lite bilder på bröllopet!
   
   

Finns naturligtvis fler bilder men eftersom det går så segt att ladda upp så får det räcka med dessa =)
Visst är dom söta? så glad för deras skull! hoppas att allt går bra framöver också :)

Den här veckan som Johan o Angelica har varit här har gått grymt fort :S dom åker hem redan imorrn....synd att tiden går så fort när man har roligt!
Denna vecka har varit underbar, visst har vare litte småtjafs där ett tag som jag skrev i ett tidigare inlägg men det har varit jätte roligt att få träffa brorsan igen o Angelica!
Det är synd att dom bor å långt borta....det gör ju att man inte kan träffas så ofta....synd det...får väl se om jag följer med upp till nyår....
Har tagit några bilder under helgen också som jag ska lägga upp, men det gör jag vid ett senare tillfälle :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback