lördag del 2




Nu sitter man här nere igen då :) efter några omgångar parti med poker med allihopa.
Jag vann iallafall EN gång =)
satt o pratade ganska mycket me angelica innan vi skulle äta förut, va faktiskt riktigt trevligt!
snackade om tattoos o piercingar o allt möjligt =)
sen kom anders hit också när vi skulle käka så han käkade också =) o va me en runda på poker...
efter det blev det att johan o angelica fick ta me några filmer ut till husvagnen o så skulle dom ligga där o glo på film innan sömndags, en annan e ju lagomt halvdöd så jag kommer nog slockna relativt fort skulle jag tro...
tänkte bara uppdatera bloggen lite först innan jag kryper ner i sängen =)
den här gången ska jag inte ställa klockan tror jag, skönare att vakna av sig själv så att säga, så får nog strunta i att dra ner draperiet ända ner så det kommer in ljus här imöra bitti så kan jag vakna utav det ve typ 10 lr nåe.
hellre det än att vakna av klockan o d e kölsvart i rummet... då vaknar man ju inte till liv ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback