Måndag




hopp då har denna måndag gått också då....
blir nog inget långt blogg inlägg den här gången, så jävla ledsen....tänker inte gå in på detalj
men fan va irriterad jag blir på vissa i familjen som håller på o retas hela tiden....okej till en början men fan inte när de spär på hela tiden me mer o mer....inte så jävla roligt....
så för tillfället så är mitt humör långt ner åt helvete kan jag ju lugnt säga iaf....
skiter i om andra tycker att jag överdriver men när de retas för just den saken....då fan blir jag irriterad, speciellt eftersom en av dom vet att jag mår dåligt av det...men ändå håller på sådär, hur snällt är det på en skala ett till tio?
fy fan säger jag bara!



Kommentarer

Postat av: Erika

inge kul att dom håller på sädr:( hoppas att det ger sig snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback