Måndag




Ja då har nästan hela måndagen gått...förkylningen har blivit bättre nu iaf :) nyser inte lika mycket som jag gjorde igår och inatt, så det känns bra :) när jag är 100% frisk...lr ja iallafall 99% :) så ska jag städa ordentligt i rummet o ta ut alla grejer o ta bort mattan ( som täcker hela golvet ) är troligen den jag inte tål... så ska testa att ta bort den o se om det blir bättre...
får se va jag orkar göra imöra efter arbetsförmedlingen.... tänkte börja småplocka lite ikväll om ögonen kan sluta rinna bara... fast visserligen så kommer dom aldrig göra det om jag är här nere, vilket jag är större delen av dagen..hrrm....

aja, får fixa det efter arbetsförmedlingen imöra, ska dit 13:30 så får man la se va som händer efter det om jag sticker hem direkt o städar o sådär lr om jag gör nå annat. det märks ^^



Kommentarer

Postat av: Erika

Hoppas det går bra imorgon på arbetsförmedlingen:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback