Måndag morgon




Då var det måndag morgon igen!
gick upp 5:45 idag o åt frukost med mamma o pappa, sen strax efter 6 så kom johan o angelica in, de skulle säga hej då till pappa eftersom dom åker hem om typ 2½ timme... o då är ju pappa på jobbet....

Har jätte ont i magen =( hade det igårkväll också....vet inte riktigt varför, men ont gör det iaf....blir nog att jag lägger mig igen en stund sen när mamma o jag har skjutsat johan o angelica till busstationen...men förhoppningsvis så har väl magvärken gått över tills dess...man kan ju alltid hoppas iaf.

Har inte suttit så mycket vid datorn den här veckan som johan o angelica har varit här, känns faktiskt lite konstigt :P
men blir ju att man är social med dom o sen relativt sent på kvällen så går ju dom o lägger sig o då gör ju jag det också, har ju bara blivit att jag skriver blogginlägg typ innan jag lägger mig, eller tidigt på morgonen innan dom har kommit upp än....har knappt haft nån tid att snacka me nån på msn lr nånting, men d gör inge, jag tillbringar hellre tid me min bror som jag inte träffat på länge faktiskt..
men nu ska han ju åka hem igen =( har gått så himla fort....nu blir det ensamt på dagarna igen...visst jag har väl saker att göra så det räcker o blir över men ändå....inge roligt att vara själv när man inte mår bra.

Lycka till på resan hem Johan & Angelica!



Kommentarer

Postat av: Junitjej

Snygg blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback