Onsdag

japp nu är det onsdag igen, o va har lilla anna gjort idag då?

dagen började me att jag trött som fan knallade upp tidigt  eftersom jag skulle till soc..... stack dit vid 10, fick skjuts av pappa me tanke på mina skavsår... hon som jag hade den här gången ( istället för min ordinarie eftersom ho hade semester ) ho va bra mycke bättre än henne.... jag ska fan fråga om jag får byta... hon va mycke trevligare än den jag brukar ha! hon skulle ringa mig imorrn om hur d blir denna månaden....sen knallade man hem igen, tog en omväg hem för tänkte att att jag måste röra litte på fläsket! =) sen bar det iväg till stan en sväng me Marika innan ho skulle jobba, jag va tvungen att leta skor!!! hittade direkt ^^ billigt o bra 300 :P så la undan dom eftersom jag inte hade nå pengar just nu så fick låna av mamma sålänge sen på eftermiddan... o när mamma o jag åkte iväg för att köpa dom så hittade jag ett par skor till som jag ska ha när jag jobbar =) jätte sköna va dom =) så köpte dom också =) så nu har jag nyinköpta skor och arbetsskor =) PERFEKT! hehe....

ikväll blir det att grilla här hemma =) mums =) o imöra kommer Nina me Candy, bobbys o eddys mormor, ska va vovvevakt te henne från torsdag till lördag =) hehe ser litte skojjigt ut när ho ska läxa upp bobby o eddy faktiskt =)

o på fredag kommer min kära bror o Angelica!!!!!


skojjigt skojjigt =)=)=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback