sleten

Ja fy fan, idag är jag sleten.... skulle gå upp ve halv 10 men vaknade ve 9 o kunde inte somna om, hade inte heller nån ork till att gå upp....kände mig konstig i kroppen helt enkelt, ont i magen som fan bland annat..... efter lite drygt en timme så kunde jag pallra mig upp, lyckades få i mig en macka o ett glas mjölk....
sen blev det telefonsamtal till Solbringen, får se hur det gick, hon skulle höra av sig till veckan till mig =)....men jag räknar inte med så mycket, har blivit lurad så grymt många ggr angående jobb så blir inte förvånad om jag skulle bli det igen.... men hon verkade riktigt trevlig som jag pratade med faktiskt, får se vart det leder...

Ska alldeles strax lägga mig en stund igen, måste se till att bli helt friskt nu jue, dels för att johan o angelica kommer ju på fredag, o sen dels ifall det blir nån intruduktion på solbringen....man kan ju alltid hoppas....
hehe tycker nästan lite synd om chefen på solbringen, idag kom hon tillbaka efter semestern, o jag ringde direkt o gav henne arbete :P hehe

Kommentarer

Postat av: Erika

ändrat nu..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback