sömnproblem




Kan inte sova...nu börjar sömnproblemen igen... *suck*....klockan e över 1 o jag borde egentligen sova nu men kan inte...vet inte varför det har kommit tillbaka igen, ligger bara o grubblar på massa saker. Trodde en sväng där att det hade bleve bättre eftersom jag går upp kl 6 varje morgon o då blir det ju att jag lägger mig tidigare på kvällen...men inte nu längre, trots att jag går upp tidigt så kan jag ändå inte sova på natten...
Imorrn ska jag ju till arbetsförmedlingen också på gruppmöte för jobbgarantin för ungdomar, o då ska man ju va allert o pigg o grejs o hänga me på allt som kacklar om...d e ju inte direkt så troligt att jag kommer hänga me för fem öre där ens imorrn kl 10 då det börjar om jag inte kan somna snart...ligger bara o vrider o vänder på mig o kan verkligen inte somna, o så blir det för varmt eftersom jag rör så mycke på mig o grejs så då kan jag inte va kvar i sängen heller så blev att jag satte mig här en stund...

En sak känns iaf härligt i allt elände....o det är ju just det att jag går upp kl 6 varje morgon o äter nyttig frukost med mamma o pappa :) trodde faktiskt ärligt talat inte att jag skulle hålla det såhär länge som jag har gjort det... trodde väl typ att det skulle gå 2 dagar lr nåe.... men nej då jag har hållt det snart en månad nu typ :) känner mig riktigt stolt över mig själv måste jag ju säga :)...

va händer imorgon då?
¤ uppstigning kl 6 o äta frukost
¤ ta en dusch
¤ greja med datorn
¤ göra mig iordning o sticka till arbetsförmedlingen kl 10
¤ träffa Becca
¤ hem o koppla av
¤ till mammas arbetskamrat o kolla kläder ( kanske beställa )
¤ käka
¤ sova

Det är väl typ det som händer för min del imorrn tror jag...eller ja... eftersom klockan e efter 12 så är det väl idag :S...

Nä nu ska jag ta o försöka sova igen, man kan ju alltid hoppas på att skrivandet fick mig grymt trött eller nåe...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback