Söndag




jösses idag sov jag länge! sov ända till 11! och det va grymt längesen som jag sov så länge :S men gött va det :) direkt när jag vaknade så gick jag ut o frågade mamma o pappa om dom ville ha kaffe, o det ville dom u självklart :) så jag satte på kaffe o tog fram mackor o sådär eftersom jag inte hade ätit frukost än o mamma o pappa kanske ville ha nåe till kaffet.... sen blev det till att gå ut o måla de bräderna som jag hade grundmålat igår...fick stå i garaget o måla eftersom det började småregna litte....när dom va målade så gick jag in o duschade o nu tar jag det bara lugnt, blir nog att ta det lugnt resten av dagen också skulle jag tro, ska klippa mig sen lite senare :) det behövs!!
sen imorrn blir det till att måla andra omgången på bräderna o slipa " tripp trapp trull  bräderna " o grundmåla dom....
så jag har allt att göra imöra också...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback