Tisdag




nu går tiden äckligt långsamt känner jag! får för mig att det är torsdag hela tiden men det är ju bara tisdag :S knepigt knepigt...Vad har Anna gjort idag då?
1. gick upp ve 6 som vanligt o åt frukost med mamma o pappa
2. gick ner till datorn en stund o grejade
3. la mig o vila en stund pga huvudvärk
4. kollade på internet efter en ny brännare
5. gjorde mig iordning för att gå till bussen
6. möte på arbetsförmedligen
7. umgicks med paulina o marika en stund
8. åkte hem för att sedan direkt åka till MAXI i kristinehamn me mamma o pappa
9. lagade mat o åt
10. kolla på film ( fortfarande )

Så såg min dag ut i princip.... inte tränat något idag pga huvudvärk då o då o magvärk... så får väl ta igen det senare. Vad händer för Annas del imorgon då?
1. frukost klockan 6
2. vakna till liv
3. städa
4. käka lunch
5. skriva ansökningshandlingar o CV
6. fortsätta städa
7. laga middag o käka

blir säkerligen ändringar i schemat så att säga men sånt e livet =) men är iaf va jag VET att jag ska göra imorrnsen får man la se hur mycke mer som tillkommer o sådär...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback