andra dagen

ja, det är fortfarande andra dagen här uppe i Nordmaling... o sjuk är jag...trodde att det skulle ge sig under dagen, att det bara va sådär på möra som man kan känna ibland.. men nejdå det sitter fortfarande i, ont i hela kroppen o hostar o nyser o snörvlar hela tiden... väldigt onödigt tycker jag...mamma o pappa är iväg till några som dom känner här uppe o jag kände att jag inte ville eller orkade följa med, dels så skulle det nog inte va så roligt för min del o sen är det nog bättre att jag e kvar i stugan o försöker friskna till någorlunda... bobby o eddy ligger som slappa grisar här i stugan dom också :P eddy ligger i bäddsoffan o bobby ligger i den sängen som pappa använder...
skulle va väldigt skönt att sova en stund känner jag, men jag e nästan säker på att OM jag skulle kunna somna här i de här hårda sängarna så skulle det väl passa in precis att mamma o pappa kommer tillbaka så då får jag ju ändå inte sova i fred...
blir förhoppningsvis inte så jättelångvarigt hos brorsan sen, men tyvärr så jobbar ju angelica till 20 så blir ju ganska så sent ändå för man vill ju träffa henne också naturligtvis :D o så ska vi ju äta där o sådär :)
TACK så jätte mycke för julklapparna hörrni! (om ni nu läser d här) den där draken blev jag störtförälskad i kan jag tala om! o samma sak me de andra naturligtvis men den där draken fastnade jag verkligen för :) hoppas att era julklappar som va från mig dög också :)

första gången som jag är med upp hit till nordmaling till min storebror o hans fru (känns fortfarande konstigt att säga så) men är ju lite synd att jag skulle bli så förbannad förkyld för jag känner mig ju inte direkt så social som jag skulle vilja...menmen, får la hoppas att det ger sig till imöra iaf.....eller lite iallafall så jag inte är så seg o däven så att säga.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback