Fredag

hopp...då var det fredag då....och va e d me d då?....är så uttråkad man bara kan bli, finns inte ens ord till det....kom hem för en stund sen från mormor, träffade släktingarna^^ d va trevligt =) men jag blev så himla trött så jag kände att jag ville dra hem, hade ju trots allt varit där några timmar iaf...nu sitter jag här o funderar på hur jag ska få min fredagskväll att gå...ska jag lägga mig tidigt? ska jag sitta vid datorn hela natten? ska jag lägga mig i sängen o glo på film? va fasen ska jag göra?....vet inte ens va jag örkar heller för den delen så...
jag har varit så himla trött den senaste tiden, efter det här me celiakin o d.... men fick ju reda på när jag kollade på den där filmen om celiaki att dom som har det är mycke tröttare än andra, och behöver mer sömn....jahopp tänkte jag, har ju inte sovit mer för det, inte så konstigt att jag e helt slut i kroppen o jätte trött i hövve under dagarna....

ne det blir nog att lägga sig i sängen o glo på film ett tag, finns inge annat att göra....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback