lördag

Idag är det lucia, ser det inte som nån speciell dag emot nån annan faktiskt... va la mer när man va liten...idag har mamma o jag bakat glutenfria pepparkakor :) dom blev la sådär.... men godare än köpta glutenfria iaf......väldigt luftiga. skulle försöka oss på kristyr också, men d gick ju som det gick...haha....

har man annars gjort idag då?...INTE ETT SKIT! har bara suttit o funderat på sjukdomar o grejer....
ikväll blir det väl att ta sig nån grogg eller nåe, behöver tänka på litte annat känner jag...

har blivit lite latare på det här med att skriva blogg har jag upptäckt, men det blir ju lätt så när man jobbar hela dagarna.... ledig idag och imorrn, sen är det dags att sätta igång o jobba måndag till fredag igen!



Har gått riktigt bra hittills faktiskt =) känner mig nästan nöjd över mina insatser jag gjort :)

Kommentarer

Postat av: erika

låter skoj att baka:P ska nogockså göra det nån dag nu, vart ju sugen pådet nu när jag läste att du hade gjort det:)

kul att du känner att det har gått bra på jobbet:)Hoppas du får fortsätta sen efter jul gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback