Fredag

Jahopp, en fredag igen.... o va händer? INGENTING!
blir nog bara att sitta hemma o ta det lugnt kan jag tro....sitter o lyssnar på musik o försöker koppla bort tankarna....
lyckas dock inte så bra, men försöker iaf....

fick ett MMS av mamma nyss =D det var på eddy =) en nyduschad eddy i skuggan :) gu va jag saknar mina vovvar!!!!!! ska bli så skönt när dom kommer hem igen....bara en sån grej som att man hör hur som springer omkring på övervåningen betyder mycket, då vet man att dom e där liksom.....men nu är det helt tomt =(

va fan ska man hitta på den här helgen?....har ju knappt nån ork till att göra nåt speciellt ändå, så blir som vanligt att sitta hemma o glo på tv lr nåe.... börjar tröttna grymt mycket på det här nu
VILL HA TILLBAKA MIN ENERGI!!!
men det kan jag väl se i stjärnorna efter.... känns som att jag aldrig kommer få tillbaka den.....men jag kämpar iaf....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback