fy fan

Killar kan dra åt helvete!
Alla bara sårar hela tiden!
va man än gör så är det fel!
JÄVLA SVIN!
o jag hoppas fan att du läser det här o tar åt dig!
du vet vem jag menar!

Erika o Marika....ni vet också vem jag menar!

o snacka fan inte om mognad o skit! du som inte ens kan ta en vanlig jävla konversation!
hur moget är det på en skala ett till tio då?

jävla dålig anledning " vill inte prata "....
nehe o varför inte det då? inte ens det kan du förklara!
fy fan o du vet hur jag mår för övrigt me mitt jävla psyke, o så håller du på såhär....
visar ju vilken typ av människa du är iaf...
EN TYPISK JÄVLA PLAYER!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Håller med dig gumman, han sk inte öppna sin mun, det är ju han som är omogen, blir så arg på honom när han gör så mot dig!Finns här


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback