sjuk

jahopp... då blev immunförsvaret knäppt igen o man e sjuk =( feber o grejer =( kände inatt när jag vaknade några gånger att d va nåe på gång, haft världens hövve värk o sådär.... sen när man varit vaken en stund o samuel hade duschat så tänkte jag d att jag skulle också ta en dusch, kanske piggnar till då?... men nejdå... kände mig helt yr när jag stod där i duschen, kändes som att jag skulle svimma =( men som tur va så gjorde jag inte det iaf... kände mig jätte konstig i kroppen o berättade det för mamma i telefon när jag ringde till henne..
när samuel hade dragit så skulle jag lägga mig en stund, men ringde till mamma först o grattade på namnsdagen (hade glömt säga d förra gången jag ringde) la mig ner o slökollade på gremlins....somnade till en liten stund men vaknade av att jag kände mig konstig, tänkte att det va lika bra att gå o kolla om jag hade nån feber, o mycke riktigt d hade jag.... 38,5....gick ner o la mig igen men kunde inte ligga stilla så satte mig vid datorn o spelade lite en stund så länge som jag orkade....sen blev det att lägga sig ner igen, kollade för en liten stund sen va jag hade i feber nu o då va d 39 =(...*suck* inge kul att va sjuk...o till råga på allt så är jag jätte sugen på onyttigheter =S men vill inte gå till konsum nu när jag har feber, då blir det väl bara värre...speciellt i det här jävla skitvädret...skickade sms från internet till anders o frågade om han kunde åka till konsum o köpa d så får han pengar när han kommer hit, men har inte fått nå svar än...märks väl hur det blir...
VILL INTE VA SJUK!

Tänka sig... nu är johan en gift man, o jag välkomnar Angelica in i familjen :) ska bli kul att träffa dom igen, speciellt johan som jag inte träffat på 2½ år typ.... MIN EGNA BROR! han o angelica kommer ner till karlskoga den 8e augusti...ska bli skojjigt *längtar*....

Saknar mina vovvar som fan nu =( så van vid att när man vaknar på möra o går upp för källartrappen så möts man av två glada vovvar...men inte nu, nu är dom långt bort åt helvete me mamma o pappa...saknar mina små fyrbenta godingar! o speciellt nu när man e sjuk också, vovvarna brukar bli så mysiga då, blir riktiga knähundar, fast det är ju eddy ändå men a...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback