sömnproblem

Tänk att det ska va sån jävla helvete för mig att somna =( varför ska alla idiotiska minnen o skit komma upp på kvällen/natten så man inte kan sova?! så trött på skiten...
när ändå alla minnen o sånt kommer upp... varför kan då inte roliga o positiva minnen komma upp? men nejdå, anna ska baaaara få upp massa negativt skit hela tiden....varför är det så? kan inte allt skojjigt komma upp istället, typ som fester o studenten o när man va liten allt skoj man gjorde o så? nädå, så fort man försöker tänka på det så vinner det negativa ändå... *suck*
har försökt sova bra länge nu men lyckas ju inte, ligger bara o tänker på massa skit....

nu får det fan va nog me det här! ska man behöva slå mig i hövve så jag svimmar så jag får sömn? fasen, uppe hela nätterna o bara tänker o sen när inte kroppen pallar mer så somnar jag o sover hur länge som helst typ, men ändå är jag skittrött relativt tidigt på kvällarna....grymt knepig person måste jag va....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback