Svettigt

Hur har denna torsdag sett ut än så länge?

gick upp kl 9, käkade litte frukost o kom fram till att jag måste ha kaffe för att vakna till liv, gick ut o frågade om mamma o pappa ville ha dom också så gjorde iordning till dom med, sen ner till källaren o böt om o ut o jobba.... målardag idag också, men än är det inte slut, jävlar va svettigt det blev att stå ute i stekande sol o måla högt staket.... jösses....sen blev det slut på bräder så då gick vi in ( mamma o pappa grejade med singlet o d medans jag målade ) drack litte vatten o slappna av nån minut, o nu är mamma o pappa iväg o köper mer bräder o nät till gården.....så då passar jag på att sitta nere i källaren där det är lite svalare o svalkar av mig litte under tiden, sen blir det att gå ut igen o måla mer...

känns bra att jag börjar vända rätt på dygnet nu...somnade före 12 inatt o gick upp ve 9 som sagt..... förut så somnade jag ju bortåt 6 på möra o sov till typ 14 lr nåe.....inte bra det, är ju inte direkt hälsosamt för kroppen heller, men nu jävlar har jag gett mig fan på att jag ska bättra mig, jag kanske lägger mig strax innan 12, är ju inte säkert att jag somnar direkt men försöker iaf.... måste bli ändring på mina konstiga vanor...

senare när jag målat tillräckligt för dagen så blir det till att städa....kan va en fördel me tanke på att d kommer fölk hit på fredag...hrrm... imorrn =) beroende på hur lång tid det tar att städa så blir det nog tidig sömn ikväll också för hoppningsvis.... men det beror ju på hur lång tid det tar att städa o allt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback