Torsdag

Dagen började dåligt, d första jag gjorde när jag klev upp va att slå tån i sängkanten.... * AJ * fan va ont d gjorde!...
sen plockade jag litte här hemma igen... o sen kom marika o hämtade mig så vi skulle dra te jonas, men först hämta erika - till marikas mormor - hem till marikas föräldrar o drack kaffe o hjälpte hennes syster med datorn ( AVG ) - sommarstugan - seeeen till jonas :) blev dock inte där sålänge eftersom klockan for iväg.... va la hemma strax före 20 tror jag, tog mig en dusch o sen fastnade jag i spelet igen :P hehe o nu slöglor jag bara på tv o e skittrött... men måste ju hålla mig vaken nu jue när samuel kommer om nån timme :) o det är inga problem :)

pöss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback