gla´ midsommar!

jahopp då va d midsommar då....anser att d e som vilken annan dag som helst men visst... dagen började me...eller ja..a..sov knappt nåe inatt, inte så konstigt.. ve tio typ så ringde mamma o frågade hur d va me mig o sådär, pratade en stund sen skulle hon o pappa ut o gå me vovvarna, sen blev d litte sms o bös.....käkade resten av pizzan som va kvar strax innan anders kom o hämtade mig...så stack vi ut till högåsen o hämtade min farbror o sen vidare till vissmen....hade ju tänkt att vi skulle grilla ve 18 lr nåe.. men nej då d gjorde vi direkt i princip. o jag va ju redan mätt :S men jag tryckte i mig så mycke jag kunde iaf.....blev inte så mycke men... litte iaf...
sen mitt upp i allt så ringde cissi...(finns här gumman)...sen blev man bombarderad av sms från massa fölk som önska gla midsommar ^^
efter ett tag så stack jag o pappa ut me båten o fiskade... inte ett enda napp fan... jävla fiskar =P jävlar vilka minnen man fick från barndomen när jag va där..kändes bra... är väl därför som jag känner mig relativt lugn nu antar jag...
sen ville jag verkligen hem kände jag o passade bra att batteriet i telefon höll på att ta slut så blev ganska bra tajming att sticka hem då =) när jag kom hem så blev det till att sätta telefon på laddning o sen blanda till sig en grogg direkt =) fick skåla me mig själv dock men va fasen e ju midsommar...tydligen.... vilket det inte känns som men va fan...
sitter o lyssnar på musik för fullt o snackar me folk =) fast e litte off också, men d får man räkna me me mig just nu känner jag.... sen om nån blir sur för d d e deras bekymmer o inte mitt!

hrrm undra om d e nå bra på tv.....?

Kommentarer

Postat av: Pillan

Hallå! Hade ni skoj igår? Bloggar du inte längre? :-( Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback