litte bilder =)

YEAH! här kommer det lite bilder från lite allt möjligt, först o främst från när jag o mamma va till norra Råda till Nina o hennes vovvar, alltså bobbys o eddys syskon o mamma o mormor =) en rolig dag faktiskt!!
 hihi godingar! 
 en lurvig liten flicka :)
 vem är vem?
 ute i skogen =)

       
mjaaaa                             hade tråkigt på hemvägen            himelskt

O nu kommer det bilder från helgen, då jag var i vissmen me mamma o pappa, dock bara några få bilder men va fasen :P
 Bobby ÄLSKAR att åka båt! här sitter han o väntar på att husse ska bli klar.
 Eddy var dock inte lika förtjust när flytvästen kom fram...
 Nedbäddade små grisar =)
 Mina sötnosar
 Mammsingen löser korsord =P
 så underbart
 Mys
 hehe jag löser korsord me vovvarna
 ujujuj
 Frukost =D
 hihi vovvarna
 pappa rensar gäddor =) JAG fick den första! =D d kommer jag leva på
 hehe kastade ut pinnar i vattnet så badkrukan bobby skulle gå i vattnet :P
 hehe eddy hade inga problem att gå ut i vattnet :P
 Bobby bus i husvagnen :P
 Eddy i husvagnen =)

Blev dock inte alla bilder, va så segt att ladda upp dom...men d va kul iaf, komma bort o tänka på annat o få barndomsminnen igen så att säga... hihi satt o pratade me mamma o pappa hur mycke som helst om vilka minnesbilder jag fick o sådär i vissa lägen...
vovvarna fick huuuur många fästingar som helst! men lyckades ta dom flesta innan dom hann sätta fast sig så att säga... o självklart skulle vovvarna sova hos mig på natten så tänkte d att nu har jag väl massa fästingar på mig, men inte då.. kände efter överallt o hade inga, MEN sen när vi kom hem till karlskoga igen o hade fikat o sådär så kom jag fram till att jag skulle ta en dusch o tvätta bort alla döda knott som fastnat i håret.... mjaaa när jag stod där i duschen så tänkte jag " va fan e d för ludd som sitter fast på fotleden?" strök me handen över för att få bort det, o visst fan va d en fästing som hade satt sig fast där =S BLÄÄÄ... jag fick naturligtvis panik, vilket man inte ska få men självklart fick anna det... den hade fan BORRAT sig in långt som fan så knappt benen stack ut ju för helvete =S... men jag lyckades ta bort den efter mycke om o men o den åkte ner i avloppet fort som fan....en röd litten prick återstod bara, så ska hålla koll på d nu så d inte blir större lr så.....

Kommentarer

Postat av: Pillan

Åh vilka härliga bilder på hundarna och naturen, kul att se! Bilden på himlen och den på vattenbrynet med båten var ju härliga :-) Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback