Måndag

mjao då var det ännu en måndag då....har plockat litte i rummet o hängt tvätt o grejat idag, gött att anders kom en sväng förut så kunde jag ta en paus o dricka kaffe :) hehe, perfekt :P
sitter o försöker hitta va som e felet me min jävla msn här... krånglar så det skriker om det :S vet inte varför, så håller på o grejar me d o lyssnar på musik, ska ta o gå upp till mammas dator strax ( skrivaren e inkopplad där ) måste skriva ut litte papper o sånt till imöra....
sen blir det till att dra till Marika som jag lovat ^^ hihi....ska sova hos henne ikväll :) o mamma e så snäll så hon skjutsar mig dit sen när hon slutat jobbet för dagen....väldigt snällt av min mamma tycker jag me tanke på att skulle jag ta bussen så tar det drygt mellan 40 minuter o en timme att gå från busstationen o hem till henne så nej tack :P hehe men mamma hade jätte stor lust att skjutsa mig säger vi :) d bestämde jag att hon har ^^....

Grattis i förskott Jonas som snart bli en gammal gubbe :P hehe ingen tonåring längre snart jue! då ska jag välkommna dig in i ålderdomsklubben :P haha...

tänk att man kan sakna nån så himla mycket så det gör ont i kroppen....längtar till vecka 29!.... då får jag träffa dig igen.... fast du kanske skulle komma till helgen ändå jue ;) hoppas på det bästa!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback