torsdag...

jahopp, hur va min torsdag då? jo erika sov här tills idag, o sen kom olivia en stund på en kaffe på dagen nångång, sen stack erika på kvällen efter 6 nångång, då kom anders o hämtade mig :) vi skulle dra iväg o köpa pizza... han va så snäll så han bjöd sin lillasyster =) så kollade vi på film medans vi käkade, sen blev d kaffe på maten^^ tihi...
sen stack han hem till sig.. då blev det för anna att gå ner till sitt rum igen, satt väl vid datorn i några minuter, skulle skicka en låt till mamma o lite sådär, sen blev det sista skivan på Kingdom Hospital..... så nu har jag kollat på alla avsnitt :) fan va bra det va! men det är nästan så man tänker att d borde bli en säsong till fan....
efter att jag hade tittat klart på det så blev det datorn igen o till bloggen....

tänk va många tankar som kan fara omkring i ens huvud på samma gång...utan att man kan göra nåt åt det....knepigt d där....tänkt om några av dom kunde försvinna iaf, vilken lättnad det skulle vara...

JUST NU
fan just nu är det som att mitt huvud brinner! som att det är en stor jävla eldsvåda där inne! värmen sprider sig i kroppen på mig, svetten bara rinner om mig, ( duschade för ett tag sen men d va ju jävligt onödigt ) det är som att hjärnan brinner på mig o att glöden ramlar ner i armar,ben,rygg,mage...överallt...vet inte va fan jag ska göra! har tagit hövvevärkstablett men det hjälps ju inte...höll massa ismot mig förut, men spelar ingen roll, brinner lika mycket.....min kropp är stekhet, tårarna som kommer och BORDE rinna ner för kinderna.... dom torkar näst intill direkt när de kommit en cm typ....

va ska jag göra?! nu får det va nog! jag tar in alldeles för mycket! men va fan ska jag göra då? jag kan ju inte sitta inlåst i rummet hela tiden, måste ju kunna umgås me folk! men problemet är att jag tar in deras bekymmer o allt, vilket har fått mig ännu sämre.... va fan finns d för bot?!
nånting måste det ju finnas? eller?

Imorrn när jag o brorsan ska till vissmen till mamma o pappa så måste jag prata me mamma....hon måste hjälpa mig....klarar inte det här annars......

Kommentarer

Postat av: erika

gumman jag önskar verkligen att ja kunde göra nått för att du ska må bättre, finns här för dig vilken tid som helt på dygnet. vill inte att min snutt ska må såhär:( vill kunna hjälpa dig, kunde ja så skulle ja ta över det du har i dina tankar bara för att du skulle må bättre du är fan den bästa vännen ja har haft i hela mitt liv jag älskar dig anna och finns här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback