Firandet

Ja jösses, igår då hade vi kul eller va säger ni brudar? får vi göra om snart igen tycker jag! hade jätte skoj =)
det tog ett tag innan jag kunde somna visserligen... (hövvevärk) men när jag väl hade somnat, då jävlar sov jag gött =Þ vaknade strax efter 13:00 =D
Idag blir det bara att ta det lugnt känner jag, bara ligga i sängen o glo på film lr sova lr nåe.... orkar inte göra nå speciellt idag... bara va hemma me mina små vovvsingar =D men ska la ta mig upp o fixa nåe att äta iaf, börjar bli grymt hungrig...

Kommentarer

Postat av: Erika

Ja jag tycker det var skit kul igår, håller verkligen med om att vi får göra om det snart tkr jag:) hihi, blir att ta de lungt idag för mig med, skit seg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback