Sunny Beach here I come!

Jajjömän nu är det fan inte lång kvar tills man sticker till Bulgarien, från början så var det bara meningen att jag o min lilla Erika skulle åka iväg, men sen blev det att Pernilla hennes lillebror o en kompis till han ska hänga med, de ska ha hotellet bredvid mitt o Erikas :) ska bli så skojjigt! o en sak som e lite komisk det är ju det att jag fyller ju år den 28:e...det gör tydligen även pillans lillebrors polare  =)...
sitter hemma hos erika just nu o hon snackade me pillan förut på msn o då fick hon en länk som vi skulle kolla på
http://www.partyscene.nu/ man blev fan bara mer sugen på att dra dit när man läste litte på den sidan =D längtar så himla mycket dit nu! ska bli så kul o skönt att komma ifrån ett tag... det behöver vi verkligen hela högen tror jag....
Jag o Erika har suttit här nu o snackat om bulgarien som fan även fast vi från början skulle kolla på hockeyn, hehe blev inte så mycket tittande utav det, bara lite ögonglimtar då och då liksom =)
Hur som helst så tycker jag att tiden kan gå lite snabbare nu, det har ju gått så otroligt fort nu den sista tiden, kan spola fram lite till nu tycker jag....

(Ryssarna gjorde just det avgörande målet! dom vann mot kanada! fan va gött)

Nu ska jag ta o va litte social me min lilla Erika här nu innan jag ska sticka hem ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback