Tack

Tack Erika för att du kom hit ikväll o höll mig sällskap efter dagen så jag slapp sitta själv, då skulle jag bara sitta o grubbla hela tiden, visst mamma o pappa e hemma men dom lägger sig ju så tidigt o eftersom jag e nattmänniska så skulle jag få sitta i timmar helt själv... TACK för att du kom hit! betyder väldigt mycket ska du veta!
Vet inte va jag skulle göra utan dig Erika... så glad att jag har dig som vän, ställer alltid upp o allt...betyder så mycket så det inte ens finns ord för det....tänkte lägga mig i sängen nu direkt när du stack o räta ut ryggen litte, så himla ont just nu... men kom fram till att jag skulle skriva några rader först :)

Tack mamma för att du masserade min rygg förut, gjorde grymt ont vissa punkter men kändes ju bättre en stund efter iaf så jag kunde va "normal" ett tag.. men tyvärr så kom skiten tillbaka efter ett tag =/...vet inte va jag ska göra för att d ska bli bättre...

tack pappa för panten ;)

tack anders för...a du vet ;)

tack Lillemor för att man fick träffa dig idag =)

tack morbror för sällskapet tidigare idag =)

tack moster även för sällskapet =)

tack kusin Ida för sällskapet också =)

tack kusin Arvid för att man fick träffa dig igen också :) så längesen jue

tack kusin Maria för att du kom med du också till kga idag, va väldigt skojjigt att sitta o prata me dig om mina planer inför flytten o allt det där, o du hade en såååå söt bebis :) det har du gjort bra ;)

tack mormor för fika o mat efter urnsättningen av morfar... det var jättegott! och jag hörde det du sa till morfar vid graven, så fina ord...hela du e go!

TACK ALLIHOPA!

Kommentarer

Postat av: Erika

Klart att ja kommer gumman, jag kommer alltid att finnas för di vad som än händer, vet ej vad jag skulle göra utan dig heller gumman du e fan den bästa vännen jag har haft!Mig slipper du inte så lätt du;) love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback