Tack

Tack Erika för en jätte skojjig helg =D haft jättekul =D glad att jag har dig =D...
tack för att jag fick prata me dig hela vägen hem också i telefon när jag gick hem från krogen ikväll, fan finns ju verkligen folk till allt, som den där kärringen som påstod att jag hade fejkhår o grejer =S o fråga om jag ville slåss=S haha jösses så jäkla full som hon var så hade det väl räckt att peta på na så hade holegat ner...o sen han den där fyllegubben som ramlade in i stolpen ve lasarettet... haha ujujuj, o stackars grabben som stod o spydde typ vid lasarettet där också, han kunde verkligen inte mått bra kraken, så mycke som han spydde....jobbigt sånt där....

Kommentarer

Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN här; http://metrobloggen.se/queenie och jag länkar dig i 4:a dagar?

Postat av: Erika

Tack själv gumman för en rolig helg,och tack för att du alltid finns här baby, klart jag pratar med dig när du går hem du ska ej behöva gå själv, haha du ha löshår? ne de skulle ja ej tro, tror att hon var svartis;) Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback