tiden går fort

jösses va tiden går fort nu är det bara 6 dagar kvar tills vi sticker till bulgarien! =D jösses va härligt det ska bli :)
och det vill säga att det inte är lång tid tills jag fyller 21, bara en vecka kvar :) o det betyder ju att det är ännu kortare tid tills festen drar igång :) i övermorrn då ni! ska bli så himla roligt att träffa de som man inte träffat på länge, specielt gamla klasskompisen jonas :) vi har ju saknat dig grabben!
på fredag ska vi ha skoj o inte tänka på något negativt bös, sånt orkar jag inte med just nu, har nog me problem o bekymmer som det är ändå...

Idag blir det troligen att sticka till örebro me erika, olivia o sören.... men måste fixa mat först så den e klar till mamma o pappa kommer hem från jobben, hade ju lovat att fixa det idag :) ska bara kolla klart på ett program på tv sen börja me maten...

Kommentarer

Postat av: Erika

Nu är det bara fem dagar kvar gumman till vi drar, och vi har ju nyss solat igen så vi inte är så bleka:) hihi. Ja imorogn blir det party och krama sönder lilla jonas:) ska bli svin kul att festa hos dig imorgon gumman, jag har alltid så kul när jag festar hos dig!! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback