förkyld

nu har förkylningen kommit också! men hellre att jag e genomförkyld än att ha så förbannat ont i magen...
nu när jag e så förkyld som jag e så tänker jag inte lika mycke på magen så det är ju bra :) mamma o jag va iväg o handlade litte förut så köpte typ smörgåsrån fast glutenfria bland annat... o jäklar va goa dom va :P kändes ju att det inte va som dom vanliga naturligtvis men dom va goa iaf :)
jag o mamma va riktigt nyttiga ikväll faktiskt, känner mig nästan riktigt stolt :) våran kvällsmat bestod av :
två kokta skivade ägg, salladsblad, kräftstjärtar, rivna morötter,gurkskivor,tomatskivor, broccoli o några pommesbitar.... va riktigt gott faktiskt, va tvungen att ta kort på det tillome som bildbevis på hur duktiga vi va o åt nyttigt :) har dock inte lagt in dom på datorn än så det får bli nån annan dag :)
knappt suttit nånting vid datorn idag, har mest varit uppe med mamma, o sen åkte vi ju till pappa igen o handlade o grejer, va så himla frösen sen så mamma tände en brasa så satt vi i tvrummet o bara hade det gött, men trots att jag va fullt påklädd o brasan va tänd o eddy låg på min mage så frös jag som fan ändå, så mamma va snäll o hämtade den goa pläden åt mig o la över mig :) d va riktigt gött, frös ju fortfarande men blev ändå skillnad :).
Jag hoppas att spökena låter mig va inatt... jösses va skrämd  jag blev natten som va nu :S det vill jag inte vara med om igen... USCH! okej..har ju inte skadat mig lr nå sånt då men d e ju skrämmade ändå bara när dom gör grejer o visar sig :S förut så visade dom ju bara att dom fanns så att säga, o det började man ju nästan vänja sig lite med.... men nu inatt när jag såg den där tjejen stå vid fotändan av min säng o kolla på mig.... FY FAN! då blev jag skrämd kan jag tala om, tvärsatte mig upp o tryckte mig mot väggen, då försvann hon...haha o när jag berättade det för pappa... han ba : du skulle ha frågat va ho gjorde där.... a som att man tänker på det då när man e livrädd :S...kommer hon inatt igen då ska jag fan fråga... om jag kommer på det, kommer väl bli lika skrämd igen kan jag tänka mig... känns nästan lite läskigt nu att sitta här nere i källaren i mitt rum helt själv... men dom ska inte få skrämma bort mig, det här är MITT hem... inte deras...o mig får dom inte bort så lätt...även om man blir uppskrämd...

Kommentarer

Postat av: erika

hoppas förskyldninen och magvärken släpper snart gumman så du slipper ha ont och vara sjuk, men bra att du ionte har såont som, du sa när du e förskyld för då tänker duju inte på det på samma sätt. hehe vad gott det lät maten du har ätit idag hehe:)jag förstår att du vart rädd,vore ja dig skulle ja börja storgråta eller skricka rätt ut, hoppas du slipper vara med om det igen gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback