gårdagen

då var det lördag...o här sitter jag i min ensamhet med mina två små hundar...
igår åkte mamma o pappa till göteborg o jag fick hem några kompisar...
hade riktigt skoj, det behövde jag kan jag ju tala om! så glad att jag har er, det värmde så gött att ni kom till mig o hade skoj tillsammans med mig, så jag slapp att sitta helt själv... det märks verkligen vilka det är som finns här för mig o vilka som inte gör det....
erika sov här också så jag slapp va själv under dagen idag också, sen kom brorsan strax innan erika åkte hem så va han här resten av dagen.. tack så mycket =)

ETT STORT TACK TILL
Erika
Robin
Natta
Marcus
Vera
Brorsan

Kommentarer

Postat av: erika

tack själv gumman för igår. du vet att det är bara du ringer eller smsar om det är nått, finns för dig dag som natt!sviker dig ALDRIg, du e fan den bästa vännen jag har!Älskar dig<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback