glad

Idag fick jag reda på att from 8:e december så börjar jag jobba :D fram till den 23:e december till att börja med :) känns jätte skoj, längtar som fan tills jag ska börja =)...det här kommer förändra mig så himla mycket till det positiva!

Erika kom hit på kaffe efter att jag varit på intervjun... fick blommor av henne, tack så mycket gumman!

imorrn blir det hockey igen me erika :) om hon inte blivit allt för dålig vill säga...annars ska jag väl inte gö nå speciellt imorrn tror jag, mer än att ta hand om pappa....

Kommentarer

Postat av: erika

såå glad för dig skull gumman att du ska få börja jobba:) det kommer göra dig gott!Hoppas dukommer trivas på stället,men det tror jag allt du kommer göra:)Tack för kaffet och sällskapet gumman, vad kul att du tkt e om blommorna, tyckte du har gjort dig förkänt av dom! Idag blir det hockey!:)skojsigt hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback