jobbigt

usch, nu är det sådär jobbigt igen..
tänk va skönt d skulle va om man kunde klippa bort vissa delar av sitt psyke o sina tankar o allt.....va mycke bättre man skulle må då, iaf jag känner jag... nu är det sådär igen att jag bara vill gräva ner mig o aldrig mer komma upp igen... har blivit alldeles för mycket känner jag idag... först o främst allt d här me gluten, o sen kom ju pappa hem från lasarettet så man måste ju ta hand om honom så gott man kan också, o sen blev det ett litet ljus när det ringde o jag fick reda på att jag ska på intervju imorrn kl 14....tänkte att ingenting kan få mig på depphumör eller nåe då.. men jag hade fel...ska det aldrig gå som jag vill? jag hoppas verkligen att jag får d där nu så jag har nåe att göra om dagarna så jag inte bara sitter hemma o grubblar hela tiden...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback