kall

Ja usch! nu är det verkligen kallt ute, hela jag är som en isbit! o mina lår är knallröda!... ska alldeles strax krypa ner i sängen under täcket o värma mig... men det va gött att komma in i mitt rum den här gången iaf, har ju ställt in elementet som stod i torkrummet här inne nu så d va riktigt varmt o gött i mitt rum när jag kom in :)
Halt som tusan är det ute också :S...höll på att slita mig flera gånger när jag gick hem, men det skulle ju inte göra nåe för då hade jag la landat på marcus om jag hade ramlat åt sidan.. haha!
Skulle va riktigt gött att lägga sig i ett varmt bad nu!...visserligen skulle man kunna basta men har inte lust att slå igång bastum när klockan e över 3 på natten...o inge badkar har jag ju heller.... så det får duga med att lägga sig under täcket i sängen om en liten liten liten stund!
om inte mamma o pappa hade vare hemma så skulle jag fasen ställt mig i en låååång varm dusch, men duschen e ju vägg i vägg me deras sovrum så skulle nog inte va så klokt att slå igång den eftersom den låter så bedrövligt, o hundarna skulle väl vakna o börja skälla som fan också... så d kan jag ju också glömma...

det e sådär så det sticker i hela kroppen nu när man varit ute i kylan bra länge o sen kommer in i värmen, blodcirkulationen sätter igång igen, brukar oftast bara bli så i händerna o fötterna men nu e d ta mig fan i hela kroppen =S....tillome magen :P haha!

Har fått träningsvärk efter att jag bar den tunga väskan efter kryssningen också föresten... måste jag ju också berätta :) Det var en jätterolig kryssning som jag absolut inte kommer glömma! det var längesen som jag hade så roligt som jag hade i onsdags och igår! Kryssning till Åbo med Erika Olivia Robin och Natta... sååå underbart roligt!!! och den 3:e december blir det kryssning igen =D Hoppas det blir lika roligt! men det tror jag nog :D

Nä nu ska jag ta o krypa ner under täcket i sängen så jag kanske får upp temperaturen i kroppen snart igen.... God natt mina få små läsare!

Kommentarer

Postat av: erika

hehe det tog ett tag för er att komma hem hörde jag, fast det hade ju sina anledningar:P hoppas du fick upp värmen rättfort när du kom hem så du inte låg och frös hela natten.tack själv gumman för kryssningen hehe hadeskit kjul:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback