lördag

då var det lördag igen.
vad har man gjort denna lördag än så länge då? mja för det första så sov jag LÄNGE jämfört me va jag brukar den senaste tiden...kändes riktigt gött måste jag ju säga! sen när jag hade vaknat så gick jag upp o åt en banan^^ o tog lite te med mamma o pappa medans dom mumsade i sig mackor (hade inte köpt nå glutenfritt än)
Sen när vi typ va klara så ringde anders o tyckte att jag skulle sätta på kaffe för då skulle han komma en sväng, så mamma satte på kaffe o jag gick ut o snackade litte me marcus.
sen när vi hade fikat så stack mamma o pappa iväg o handlade litte te kvällen o glutenfritt bröd till mig..... va en förpackning på 5 tekakor... o d gick på över 30 spänn! rena rama rånet för fan...
städade litte nere i mitt rum, långt ifrån klart visserligen men e ju en början iaf o d e ju bra :) sen hjälpte jag mamma litte me bobbys päls, lite klippning o sådära :)
medans jag städade så fick jag en konstig känsla i magen, va precis som att nån höll sina händer på magen o tryckte, kändes nästan lite läskigt =S o d slutade inte heller så jag skulle gå upp o berätta det för mamma men då slutade det o även den mesta delen av smärtan försvann, så nu har jag nästan inge ont, klart att det känns men ändå grymt stor skillnad emot va jag har vant mig vid, så känns som en befrielse.
när jag hade käkat o gick ner till mitt rum så hade jag fått sms från marcus om att jag skulle gå ut, va osäker på om han fortfarande va ute så ringde o frågade, o jag fick order om att dra ut, han skulle visa att han planerar att sätta in en till bas i bilen....ingen större chock direkt...hehe
o nu sitter man här igen, nere i mitt lilla rum i källaren..va ska man göra tro? vet att jag skulle behöva fortsätta med städningen men tror inte jag örkar nå mer me d idag så det får vänta ett tag.

Kommentarer

Postat av: erika

vad skönt för dig gumman att du kunde sova lite rmer inatt, det var kul att höra:) det där med magen tror det är din morfar som du och jag pratade om på msn, att han hjälper dig så du inte ska ha så int.skönt för dig att du inte har lika ont nu gumman:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback