mjaa

jösses, jag har kommit fram till att jag e grymt mottaglig för andar o spöken o sånt....
häromnatten så blev jag så jäkla skrämd så jag gick upp te mamma o la mig. jag hade stängt av tv:n o skulle lägga mig terätta o sova, helt plötsligt slog tv:n på sig igen, o jag stängde naturligtvis av den, så blev det 3 gånger, o till slut blev jag så irriterad så jag tänkte att jag skulle dra ur kontakten så tv:n inte fick nån ström, men likförbannat så va tv:n på sen :S jag blev skrämd o ställde mig upp o såg att kontakten inte va i, så gick upp te mamma o la mig o sov där....har bleve massa könstiga grejer nu o jag börjar allvarligt talat tröttna på det nu, okej, dom gör ju inte mig nånting så jag skadas eller nå sånt där, men ändå, bara att dom kör sitt egna lilla race o skrämmer upp mig...d e inge roligt kan jag lova.
måste tycker väl att jag e dum i huvvet när jag berättar sånt där, men vissa är helt enkelt mer mottagliga än andra, så är det ju, bara att acceptera, sen om folk tror på mig eller inte det är deras bekymmer...
Erika har iaf fått känna av mina små spöken här hemma... hehe kommer du ihåg det erika? ;)

Var ju till läkaren o dietisten idag... det gick relativt bra men mycket att ta in och bli van vid eftersom detta påverkar resten av mitt liv...läkaren tyckte jag dock inte om, fattade hälften av va han kacklade om :S... men dietisten där emot, hon va jätte trevlig o hon pratade jätte bra så man förstod, o fick massa papper o broshyrer om allt, o hon förklarade alla papper o sånt där så jag inte skulle behöva fundera på något, o ändå så sa hon att det bara är att jag ringer om det är något jag undrar över eller inte förstår såhär i efterhand, tyckte jag va jätte bra, hon hade dock inte nå eget nummer så jag fick ett nummer te själva mottagningen som jag skulle ringa så skulle jag fråga efter henne sa hon så skulle hon ringa upp mig, riktigt glad att hon va så bra som hon var, o så trevlig. efter att jag hade varit till läkaren o dietisten så gick jag o mamma till pappa o hälsade på, han hade ont =/ men hade fått en tablett som snart skulle verka, så det va en jäkla tur det...köpte en trisslott till honom som kanske kunde pigga upp lite :P vet inte om han har skrapat den än men man kan ju hoppas på nån liten vinst iaf :)
efter att vi hade varit hos pappa en stund så åkte vi iväg o handlade glutenfri spagetti o lite sånt där, så jag gjorde iordning spagetti o köttfärssås sen till mamma o mig :) kunde ju inte göra min vanliga redning eftersom det är vetemjöl i det så fick ta nån könstig glutenfri mit av nå slag... men det gick bra det med, blev gött ändå...lite jobbigt bara att behöva tänka på va fan man äter precis hela tiden =/ lite jobbigt när man e borta o man blir bjuden på fika eller nåt.... kan ju bara ta kaffe då typ. som igår innan jag o erika stack till hockeyn så va ju jag o mamma hos mia o hennes klädvisning o sådär, först fick vi glögg, o d va ju gött :P sen skulle vi fika.... me kaffe o baguetter.... men som sagt, jag kunde ju bara ta kaffe jag, o hon som hade inhandlat allt frågade varför vi inte sagt nåt så kunde hon ju köpa nå glutenfritt till mig, men som jag sa, jag har nyss fått reda på den här o då tänker man inte på det direkt, o sen va d ju inte säkert om jag skulle dit eller inte....men lite jobbigt är det ju när man är borta hos nån o man blir bjuden på fika o man kan inte ta något...visst det är väl en vanesak men va fan....

Imorrn blir det att hälsa på pappa igen, blir inte att han får åka hem imorrn ändå =/ absolut tidigast lördag har dom sagt nu, o d e ganska självklart när man tänker efter...tänkte va ganska så länge hos honom imorrn, sen får jag se om jag träffar erika eller om mamma o jag skulle hitta på nåt, pratade om det, men vi får se hur det blir.

Kommentarer

Postat av: erika

jag förstår att du vart rädd det där med tvn, skulle också ha gått upp och lagt mig som du gjorde och jag tkr inte du är knäpp eller nått gumman,det vet du.jo tack det kommer jag ihåg,trodde att ja skulle skita på mig haha..Vad tråkigt att läkaren inte var nått bra, när det gäller sånna saker så vill man ju att läkaren ska vara bra,men bra för dig gumman att den andra var bra och att hon sa att du kan ringa om det är nått.

Hoppas din pappa slipper ha så ont snart så han får komma hem till er och till sitt egna hus.

Hoppas han vann nått på lotten::)

Finns här för dig gumman om de enått<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback