onsdag

mja då var det mitten av veckan då.
Vad har hänt idag? jo började me att släppa ut vovvarna strax efter lunch o hade dom ute i en halvtimme... sen blev det att ta värktabletter o sitta vid datorn en stund...göra sig iordning o dra till stan me erika... köpte fars dag present iaf :) sen träffade vi Vera där nere också^^ stod o snackade en stund med henne innan hon skulle träffa Marcus.
Marcus dök upp strax efter 16 o stod där o snackade en stund innan jag kom fram till att det va fan ganska kallt ute trots allt, så jag o Erika stack hem till henne o Vera o Marcus gick o kolla affärer.
Blev inte så jätte långvarig hos Erika emot va jag brukar bli :P kom hem ve 21 typ, då blidde det datorn igen ^^ en riktigt liten datanörd e vad jag e! sen blev det att gå ut o kackla litte me Marcus o sen in i värmen igen, det blev ganska så kallt om fötterna att bara va ute i tofflor...
o nu så sitter jag här igen vid datorn...blir nog inte så jätte långvarigt ändå, så himla grymt trött så blir snart att lägga sig i sängen o söva... bara att hoppas på att jag får sova också, börjar känna mig illamående =/


Morfar...Det är så himla tomt här nere på jorden utan dig =( saknar dig så oerhört mycket! har tänkt mycket på det här med min mage..... OM det är nå allvarligt.....så jag kanske försvinner från jordelivet....då får jag iaf träffa dig.....o farmor o farfar...Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig!
när jag var inlagd nu sist på lasarettet.... var det du som var med mig då? jag kände att det var nån som va där...fast ändå inte, kände mig trygg på ett sätt fast jag inte borde göra det egentligen.... var det då du som vakade över mig, o satt på sängkanten med mig?....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback