Onsdag

Onsdag...vaknade relativt tidigt idag, så va uppe o gosade me vovvarna....har fortfarande ont i handen=(..hrrm...har inte berättat om det...
min kära broder skulle va snäll mot mig igår o servera mig kaffe, o när han lutade kaffekannan tillbaka så blev d väl nå könstigt sug så det skvätte ut skållhett kaffe över hela högerhanden =/ va ju inte me meningen naturligtvis men jävlar va ont d gjorde....
gick upp o sov hos mamma inatt igen, det här huset måste fan va hemsökt alltså.... inatt var det inte att jag kände mig iaktagen nu var det mot tv:n istället, stängde av tv:n o la mig till rätta för att sova,tvdosan låg på golvet....helt plötsligt så knäpptes tv:n på, blev fundersam o sträckte mig efter dosan o stängde av igen... så blev det 3 ggr, sen blev jag så förbannad så jag tryckte av strömbrytaren...tv:n fick alltså ingen ström...perfekt tänkte jag...men lik förbannat så när jag lagt mig till rätta o skulle sova så slogs tv:n igång, då blev jag fan skrämd eftersom jag tryckt av strömbrytaren...så jag gick upp till mamma och vovvarna och la mig.

vad händer för min del idag då?
¤ hälsa på pappa på lasarettet strax före 4
¤ på klädvisning med mamma ve 5
¤ på hockey me erika ve 7 =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback